Pois finalmente mataron 69 raposos onte na zona de Portomarín. Así, pola cara. Porque hai moitos, dicen, e porque eles, os cazadores, son os que máis entenden do equilibrio do ecosistema, e os máis indicados para poñer remedio a esa proliferación de raposos.
Montouse gorda onte en Portomarín. Aínda que os ecoloxistas foran a facer ruido para espantar os animais, foron capaces de matar 69. Porque hai moitos, dicen.
Eu tamén penso que hai moitos cazadores. Demasiados.
Noticia aquí e tamén aquí.
2 comentarios:
Puffff, sabido es mi rechazo a prácticas como la caza y los toros asi que cualquier noticia de estas características me pone los vellos de punta. No digo que la caza haya que prohibirla completamente, es verdad que cumple su función en algunos lugares pero los cazadores, particularmente algunos, deben entender que no pueden hacer lo que les de la gana con el pretexto de que son los que más quieren el campo y a los animales. Alguno de ellos (y no generalizo que sé que hay de todo), utilizan aquello de "te quiero perrito, pero pan poquito" como filosofía de su actividad, es decir, que aman a los animales pero los matan. A lo mejor yo no les amo tanto pero me repugna que se les maltrate. Un beso amigo y felicidades por el post
E mira que en Tele5 saiu, alomenos, en tres edicións dos telexornais.
(Puxeches unha bonita foto. Seguro que ao raposo gustaralle)
Unha aperta
Publicar un comentario