lunes, 23 de febrero de 2009

En el mundo a cada rato

En el mundo a cada rato es una producción de TUS OJOS en colaboración con UNICEF que consta de cinco cortos cuya temática está relacionada con la infancia en el mundo. El SIDA, la malaria, la explotación infantil....todos ellos desgarradores y muy emocionantes. Pero me ha impactado especialmente Binta y la gran idea de Javier Fesser. Os rogaría que "perdieráis" media hora de vuestra vida para ver, para saborear y reflexionar sobre esta pequeña joya. Merecerá la pena.




Este enlace contiene una molesta marca de agua.....pero era la única manera de colgarlo entero....

7 comentarios:

Carlos Sousa dijo...

"Perdín" media horiña, se ben foi en dúas tandas, e teño que recoñecer que máis que impactante é moi fermoso, e dache para pensar.

Canta razón ten o pai de Binta, visto así, habería que pensar cal é o pobo máis civilizado. Estes coa súa humilde situación aparenta un pobo unido e feliz, me imaxino que non todolos pobos de África serán así e cunha pouca de axuda poderían vivir perfectamente.

Non sei se me explico ben, pero para min este home estanos dando unha gran lección, como supo escoitar tranquilamente as opinións do seu "amigo" e sacarlle o millor partido, vendo o que era millor.

Mereceu a pena.

Lúa dijo...

unha historia moi fermosa, que leccion de vida!! bicos.

Carlos Sousa dijo...

Onte a noitiña volvín a "perder" outra media horiña, esta volta de un tirón e mostrenllo a miña muller, quedou impresionada cos valores desta xente.

Tamén teño que recoñecer que o millor peco un pouco de hipócrita, xa que a min gustaríame que as cousas fosen como esa familia da reportaxe, pero nós mesmos nos encargamos de que non sexa así.
Por exemplo, rompeunos o microondas e non vexas, parece como se fose unha desgracia, volta a quecer o leite no cazo, coas presas que levamos hoxe en día. Se o final non podemos vivir sen o progreso, domínanos.

Outra cousa, aínda que non fixeras o meme do trasteo galego ese (que o comprendo), gostaríame que pasases a coller un número para as rosquillas de Ponteareas, debes ser a única dos coñecidos que me faltan por apuntar. Veña anímate.

Bicos.

Chousa da Alcandra dijo...

Aiiii, ti sabes canto é media hora cunha conexión "a pedais"?
(Esto tes que pasarmo nun lápiz un ano destes...)

Markesa Merteuil dijo...

Chousiña, hai que organizar outra visita e así xa cho pasa... que merece ben a pena. Eu tiven que esperar a estar nun ordenador con audio, porque non é o mesmo só ler que escoitar as voces, a música...

HADEX dijo...

Sí Chousa, gráboche todo o documental nun DVD. Así o ves con calma e sen marca de auga.


Bicos!!

Eticaniano dijo...

Muy bueno. No estaría mal que pasáramos todos unos meses en las zonas rurales de África para ver la vida desde otros puntos de vista. Cada vez me gusta más ese continente.