viernes, 21 de agosto de 2009

Semenya

Opino que é vergoñoso o tratamento que lle están dando na prensa a Caster Semenya. Dudo moito de que se se tratara dun divo ou diva dos deportes do hemisferio norte, non terían as pelotas de facer o que están facendo con esta xove de 18 anos. Cito textualmente o que se di no blog Dosmanzanas:

"La corredora está siendo al parecer sometida a un “control de feminidad” por la Federación Internacional de Atletismo con el objeto de descartar un estado intersexual, por lo que no verá asegurado su título hasta que dicha investigación concluya.

En cualquier caso, sea cual sea el resultado de dicho “test”, resulta llamativo que el mismo entorno deportivo que parece obsesionado con “categorizar” como hombres o como mujeres a los deportistas sea irrespetuoso con una mujer que, al menos según lo que se desprende de sus declaraciones, parece plenamente segura de su feminidad. También resulta llamativo que la misma prensa que no pone objeciones a la presencia de jugadores afectados de acromegalia y gigantismo (estados derivados de una producción excesiva de hormona del crecimiento) en el baloncesto profesional, o a que niñas y adolescentes compitan como gimnastas de élite aun a costa de entrenamientos intensivos que llegan a retrasar varios años el inicio de sus menstruaciones, se planteen ahora profundas disquisiciones sobre las hormonas sexuales de Semenya."


6 comentarios:

Shucran dijo...

Creo que todo isto forma parte da hipocresía e das malas intencións que hai detrás do mundo do deporte (aínda que iso está en todas partes). É humillante e dá noxo ver o que lle están fecendo a esta muller, e máis aínda sabendo o que pon no blog que citaches (e xa o nome do control me parece o colmo).

Saúdos!

Carlos Sousa dijo...

Paréceme increible. O que está claro é que como a calquer deportista de élite, terán que facerlle un control antidoping, e se toma sustancias prohibidas terán que sancionala.
O de condenala antes de demostrar nada é humillante.
E que bases hai para sometela a un control deses?
Por qué desconfían dela agora que é campiona do mundo e non antes de celebrarse a competición?

Isto recórdame ó caso de Marisol Paino, xogadora do Celta feminino de Baloncesto, a cal tamén pasou por un caso semellante, e case se pode dicir que lle acabaron coa carreira deportiva, aparte do mal que o dubo pasar anímicamente.

Chousa da Alcandra dijo...

Pois píllasme en fora de xogo total con esta noticia (esta semana debín traballar en demasía e non me decatei do asunto). Pero é certo que o deporte de alta competición sempre anda rodeado deste tipo de caralladas que, nin lle fan ben ao propio deporte, nin moitísimo menos a quen ten que sufrir unha situación así.
Mesmamente eu non tería ganas ningunhas de que me sometan a ningún control de masculinidade. O mero feito de publicitalo xa suscita un mal rollo tremendo.

Manuel (Cedric) dijo...

Increible que en estos tiempos haya mentes retrógradas que todavía actúen así. Si ha ganado limpiamente, no sé por qué se empeñan en marear el tema.

Y si resulta que es una mujer más rápida que muchos hombres...¿Qué más da?

Un saludito desde Valencia.

Markesa Merteuil dijo...

O que non é normal é que saia publicado antes de que haxa confirmación. No caso de que non fose realmente unha muller e si o soubese e estivese competindo nunha categoría distinta á súa... pois... habería que tomar as medidas oportunas. Pero o que se está facendo agora furgar ata que haxa herida. E seguir furgando.

Carlos Sousa dijo...

E ó final saíu que ven sendo hermafrodita, que o seu corpo xenera hormonas masculinas...
Non o entendo.
Por iso deixa de ser muller?
Pero tampouco é un home, claro.

Non o entendo