sábado, 30 de agosto de 2008

Fía, fía....

Hoxe toca música do país. Dedícolla especialmente a miña amiga blogueira Enmeigada coa que comparto a paixón pola música tradicional.



Críate, vaite criando
rosa branca do xardín
críate, vaite criando
que te crías para min.

Nunha fiada de liño
noutra fiada de lán
unha noite me colleron
outra non me collerán

Fía, fía, fía na roca
fía, fía, fai mazaroca
fía, fía, fía na roca
Ai lá, ai la la lá

Críate, vaite criando
rosa branca do xardín
críate, vaite criando
que te crías para min

Fía, fía, fía na roca
fía, fía, fai mazaroca
fía, fía, fía na roca
Ai lá, ai la la lá

2 comentarios:

Aneralia dijo...

Me ha encantado esta canción, te confieso que me encanta la musica de este tipo, ¿te podría pedir un favor? me encantaría saber qué dice la letra, aunque algo entiendo no sé si será exacto lo que dice, me gustaría que me lo traduzcas y quizás... quién sabe... incluirla en mi repertorio... besos de miel.

Bea dijo...

A boas horas vexo eu esta entrada... pero mais vale tarde que nunca. COñezo a canción na versión que ten Malvela, no seu cd! recomendocha!

Novo blog: www.asandanzasnotorreiro.blogspot.com

Bicos, e moitísimas grazas ;)